გაკვეთილის თემა | ინერცია |
მოსწავლეთა პროფილი | მე–2 საფეხური,მე–8 კლასი,ინკლუზიური მოსწავლე არ არის. |
მნიშვნელობა და აქტუალობა | მოსწავლეები ადგენენ,რომ წრფივი თანაბარი მოძრაობა სხეულის ისეთივე მდგომარეობაა როგორიც უძრაობა.გამოიყენონ ინერციის მოვლენა ყოფა–ცხოვრებაში |
მიზნები და შედეგები | დაკვირვების,აღწერის,კომუნიკაციის,ჰიპოთეზის გამოთქმის უნარების განვითარება.ინერციის მოვლენაზე დაკვირვება და მის საფუძველზე სხვადასხვა მოვლენის ახსნა |
წინარე ცოდნა | მექანიკური მოძრაობა,ათვლის სხეული |
შეფასების საგანი და პროცედურები | შეფასდება გაკვეთილში ჩართულობა |
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები | სამუშაო რვეული,დაფა,ცარცი,მე–8 კლასის ფიზიკის სახელმძღვანელო |
გაკვეთილის მსვლელობა | გონებრივი იერიში(მთელი კლასი) 10წთ ჰიპოთეზის გამოთქმა (მთელი კლასი)10წთ პრეზენტაცია 10წთ კითხვა–პასუხი 10წთ შეფასება 5წთ |
вторник, 17 апреля 2012 г.
გაკვეთილის გეგმა
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий